۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

تجمع دستمال بدست های رژیم



Image and video hosting by TinyPic




سایت حکومتی مهر:تجمع کنندگان که تعدادشان به حدود 200 نفر می رسید ، همچنین شعارهایی چون "فائره، فائزه ننگت باد، ای مهدی هاشمی، ننگت باد، مرگ بر ضدولایت فقیه، مرگ بر منافق" سر دادند.
عده ای از دانشجویان بسیجی پیش از ظهر پنجشنبه در مقابل دادستانی تهران تجمع کرده و خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی با اغتشاشگران شدند.

به گزارش مهر، در دست تجمع کنندگان پلاکاردهایی با عنوان " ای دستگاه عدالت، تحرک تحرک"، "همه باید علیه اغتشاشگران موضع بگیرند"، "خواستار برخورد جدی با آشوبگران هستیم" "محاربین و مفسدین فی الارض اعدام باید گردند" ، "مرگ بر آشوبگر" و همچنین صفحه سیاسی روزنامه ایران- که سخنان فائزه هاشمی در مقابل صداوسیما رامنعکس کرده بود- به چشم می خورد.

تجمع کنندگان که تعدادشان به حدود 200 نفر می رسید ، همچنین شعارهایی چون "فائره، فائزه ننگت باد، ای مهدی هاشمی، ننگت باد، مرگ بر ضدولایت فقیه، مرگ بر منافق" سر دادند.

مسعودی دبیرانجمن دانشجویان مستقل در این تجمع با بیان اینکه " میرحسین موسوی، مسئول وقایع اخیر است"، گفت: مسبب خونهای ریخته شده، موسوی است، عجیب است که وی قبل از انتخابات، شعار قانونگرایی می داد، اما اکنون حامیانش را به قانون شکنی دعوت می کند."

در حاشیه این تجمع، متن هایی با عنوان "صحبت های فائزه هاشمی در حاشیه تجمع غیرقانونی میدان ونک 26/3/88" و "محدوده ممنوعه دم حضرات" بین حاضران پخش می شد.

هیچ نظری موجود نیست: