۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

پشت پرده هاشمی است




Image and video hosting by TinyPic




فارس : يكي از اساتيد حوزه علميه قم با اشاره به حوادث 27 سال گذشته گفت: هاشمي بازيگردان حوادث 27سال اخير است.

به گزارش خبرگزاري فارس از قم، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمين هادي عظيمي پنج‌شنبه شب در جمع طلاب و روحانيون به بيان مسائل و مشكلات رخ داده در سال‌هاي گذشته پرداخت، و اظهار داشت: كساني كه پشت اين حوادث و مشكلات بودند از اول انقلاب تاكنون به نفوذ در اركان اصلي نظام پرداخته‌اند و چون در شاخه منافقان نمي‌توانستند جايگاهي پيدا كنند در نقاب مجاهدان انقلاب مشغول به فعاليت عليه اهداف نظام اسلامي شدند.

وي به حمايت‌هاي هاشمي‌ رفسنجاني از بهزاد نبوي اشاره ‌كرد و گفت: چرا بايد هاشمي در مورد بهزاد نبوي اينقدر حساس عمل كند و هميشه حامي وي باشد.

عظيمي با اشاره به نخست وزيري ميرحسين موسوي در زمان رياست جمهوري آيت‌الله خامنه‌اي افزود: هاشمي هميشه از آغاز انقلاب و حتي قبل از آن پشت پرده به رهبري اتفاقات مي‌پرداخت و او بود كه فشار آورد تا موسوي را به عنوان نخست وزير انتخاب كند.

وي به سخنان مقام معظم رهبري اشاره و تأكيد كرد: آيت‌الله خامنه‌اي در سال 60 و از آغاز انقلاب تاكنون به ما هشدارهاي فراواني داده‌اند كه بايد مراقب كساني كه مي‌خواهند اركان نظام را بگيرند باشيم و اين نشان مي‌دهد ايشان از همان سال 60 با آنها درگير بوده‌اند .

اين استاد حوزه علميه قم افزود: چه كسي جز هاشمي كه نفوذ فراواني در اركان نظام داشت مي‌توانست از آن زمان تاكنون اين مسائل را سازماندهي و رهبري كند.

وي ادامه داد: اين آقايان 27 سال با همه مردم بازي مي‌كردند و در شاخه مجاهدين انقلاب به فعاليت برضد مملكت مي‌پرداختند.


هیچ نظری موجود نیست: