۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

روز جمعه ميائيم



Image and video hosting by TinyPic

نامه ای از ايران : روز جمعه ميائيم

روز جمعه ، نماز جمعه

برای گرفتن حقمان
با میرمان ، میرحسین
می آییم
موج موج
هزاران هزار

با ماندن در صحنه و فشار بر رهبری جمهوری اسلامی و مسولین امر انتخابات، آنها را به عقب نشینی و بازپس گیری تقلب و دروغ بزرگ گوبلزی شان در ارتباط با نتیجه انتخابات ناچار نماییم.
طبق برآورد بسیار ساده و روشن که با منطق ، عقل ، تجربه ، علم و شواهد هم خوانی کامل دارد،آقای احمدی نژاد با همه امکانات و توزیع میلیاردها پول از کیسه ملت و اعمالی که طبق قانون اساسی موجود نیز قابل پیگرد قانونی می باشد و همچنین با همه تبلیغات با استفاده تمام عیار از صدا و سیما و دیگر امکانات دولتی به ویژه متصل شدن او به دروغ های گوبلزی و سیاستهای ماکیاولیستی ( سیاستهایی که بر طبق آنها وسیله هرچه باشد ، از تقلب و دروغ گرفته تا جنایت هدف را در راستای حفظ قدرت توجیح می نماید ) حداکثر رأئی بیش از 30 درصد را نمی تواند بدست آورده باشد. به چند دلیل بسیار ساده و روشن :

1ـ اگر وقایع و شواهد عمومی تبلیغات انتخاباتی را و همچنین میزان حضور مردم و هواداران میرحسین موسوی را در میتیگهای انتخاباتی توجه کرده و در نظر بگیریم حداقل بیش از 25 میلیون نفر در آنها شرکت داشته اند.

2ـ اگر طبق آمارهای مستند بپذیریم که طیفهای مخالف رای دادن در دوره قبل 15 الی 20 میلیون نفر ازکل واجدین شرایط شرکت در انتخابات را داشته اند ، در این دروه از انتخابات ریاست جمهوری حداقل 10 میلیون نفر از آنها در انتخابات شرکت کرده اند و به موسوی و یا کروبی رای داده اند.

بدون هیچ شک و تردید و بنا به همین جمع و تفریق بسیار روشن و ابتدایی می توان برآورد به جرأت اذعان نمود که از کل تعداد شرکت کنندگان حداقل 60 درصد به آقای احمدی نژاد نه گفته اند.
با همین حساب روشن و قابل فهم سئوال اینجاست چگونه می شود 63 درصد رای مردم به نفع این آقا در وزارت کشور دولت مهرورز !!!! و عدالتخواه !!!! همین آقا تحت پشتیبانی رهبر بیرون بیاید.

باید این دروغ بزرگ گوبلزی که یاد آور دوران هیتلریست فاش و عاملین آن در مقابل ملت بزرگ ایران افشا گردند.
باید با تلاش و فداکاری و شرکت میلیونی در تظاهرات خواست ملت در جهت ابطال این انتخابات و برگذاری انتخابات مجدد به کرسی بنشینند.
با ماندن در صحنه و پشتیباتی از کاندیدای منتخب مردم که کسی غیر از جناب آقای میرحسین موسوی نیست فرصت را از دست ندهیم و نگذاریم که این قتل عام رای مردم به محاق سکوت کشیده شود و دورانی سیاه همراه با خفقان مطلق بر جامعه حاکم گردد ، که اینها در راستای منافع خود و حفظ قدرتشان از هیچ ننگی شرم ندارند. روزها و لحظه هایی که مردم آگاه و زجر کشیده ما در این مدت سپری نموده اند گویای این واقع تلخ است. نگذاریم که مسئولین این امر و سازمان دهندگان این کودتای سیاسی ـ انتخاباتی با عقب نشینی های تاکتیکی و به دست آوردن فرصت و زمان، اهداف خود را با توسل به توطئه های زنجیره ای و سازمان یافته و برنامه ریزی شده بر مردم اعمال و جاری نمایند.

جمعه در نماز جمعه

تعدادی از جوانان ایران


هیچ نظری موجود نیست: