۱۳۸۸ خرداد ۳۰, شنبه

درخواست صدور حکم جلب بین المللی برای خامنه ای امضاء کنید.



Image and video hosting by TinyPic



خامنه ای درست مانند شیخکی پنج تومانی روضه دو طفلان مسلم را ذکر مصیبت و به ضرب دروغ و تزویر و ریای آخوندی ، خود و رژیم خون و خفقان ولایت مطلقه را پاک و منزه توصیف نمود. مانند همیشه "دشمن" زیر بنای گفتار مزورانه وی بود. منزه بودن خود را با تهدید و تکیه به حکومت پادگانی و ضرب گلوله و چاقو و چماق سپاه و کمیته و لباس شخصی ها برخ جان بلب رسیدگان رساند.

روز جمعه ترس و وحشت را در یک یک کلمات ملاعلی میشد یافت. وی با چهره برافروخته و نگرانی عمیق سعی بر آن داشت که با شیوه دائی جان ناپلئونی گناه همه جنایات رژیم خون و اعدام و شکنجه و توطئه را بگردن غرب انداخته و رژیم دروغ و فریب را پاک و منزه و مقدس جلوه دهد.

کوس بی آبرویی ملاعلی و حکومت مطلقه اسلامی با تهدیدات مکرر و کلمات بی ربط وی در نماز فرمایشی بر سر هر کوی و برزن زده شد. توهینات مکرر به شعور و فهم مردم ایران وی را در موقعیتی قرار داده که راهی باقی نمانده مگر کنار رفتن وی و نوشیدن جام زهر کذائی.

ملاعلی پائین خیابانی کلمات خود را از روی نوشته ای که از روی دیکته های کرملین و پکن قرائت میکرد. ملای درمانده برای استفسار این فرمولها و دستورگیری ، ملیجک را چند روز پیش به دستبوس اربابان ارسال کرده بود و لب کلام اربابان آنکه باید روشهای سرکوب و ایجاد خفقان مائو و استالین را بکار برد و چند نفری مثلا علی اکبر بهرمانی را مانند تروتسکی قربانی نمود. امروز آخرین میخ تابوت را ملاعلی بر تابوت جنازه نیمه جان نظام مطلقه فقیه کوبید.

از آنجا که خامنه ای نه لیاقت اعتماد عمومی ، نه شرافت انسانی ، نه مشروعیت یک رهبر فراگیر مذهبی و نه حتی صداقت یک مسلمان واقعی را دارد ، لذا ملت شریف ایران این دیکتاتور مالیخولیایی را بعنوان یک دروغگو و متقلب و مرتد مسلمان نما و مسئول کشتار جوانان وطن معرفی و از نظر افکار عمومی ایرانیان ضحاک زمانه شناخته و از کلیه مقامات و امتیازاتی که ملت شریف ایران بوی اعطا نموده اند خلع شده اعلام مینماید.

خامنه ای و اعوان و انصار خائن به آرمانهای ایرانیان و مزدوران جنایتکارش باتهام جنایات متعدد ، ایجاد حفقان و کشتار عمومی و بباد دادن خزانه ملت باید در دادگاه بین المللی هیگ محاکمه شده و کلیه اتهامات این ام الفساد مورد قضاوت جهانیان قرار گیرد.

ملت شریف ایران یا خواستار تجدید انتخابات سراسری آزاد و تحت نظارت کامل سازمان ملل متحد و سازمانهای حقوق بشری و یا کنار رفتن با خفت ملاعلی دروغگو و ایجاد دموکراسی مردمیست.


درخواست صدور حکم جلب بین المللی برای خامنه ای امضاء کنید.

http://www.petitiononline.com/akcriems/petition.html
ورجاوند


هیچ نظری موجود نیست: