۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

شبکه های اعتراضی زیر زمینی



Image and video hosting by TinyPic





مردم ایران می کوشند شبکه های اعتراضی زیرزمینی برپا کنند
هم زمان با گسترش اعتراض های مردمی، در داخل کشور نیز فعالیت های زیرزمینی علیه رژیم گسترش می یابد. در روزهای اخیر شب نامه های زیادی در سطح تهران و شهرهای دیگر پخش شده که در آن ها به مردم توصیه شده است هسته های مقاومت برپا سازند. در یک شب نامه به عنوان دستورالعمل به شهروندان، از جمله چنین آمده است:
« با ايجاد هسته هاى مقاومت،
مبارزات خود را سازماندهى كنيم
* هسته هاى مقاومت را بكمك دوستانمان در محلات و مناطق شهرى و روستايى ايجاد كنيم
* هسته هاى محلات داراي يك يا دو رابط مشخص با يكديگر باشند و اخبار را به اطلاع هم برسانند
* نمايندگان هسته هاى هر محل با قرارهايى از قبل تعيين شده روزانه يكساعت در مورد اوضاع روز مشورت كرده و براى فعاليت هاى بعدى هماهنگ شوند
* هسته ها شعارهاى مبارزاتى روز را تعيين ميكنند. شعارهايى كه جدا از رنگ و بوى مذهبى ، بتواند افق مطالبات مردم را بالا ببرد. مانند آزادي كليه زندانيان سياسى، لغو حجاب اجبارى،
مجازات و معرفي عاملين كشتار زندانيان سياسى ....
* قواى سركوبگر حكومتى در محلات بايستى احساس ناامنى كرده تا قدرت ابتكارعملشان را از دست بدهند * كسانى كه بعد از سي سال هنوز به نظام اعتقاد داشته و حاضر نيستند كه در كنار مردم باشند " دشمن" ناميده شده و مبارزه با دشمن تا دندان مسلح بحثى اخلاقى نيست.
* براي رهبري مبارزات در دست خود مردم باشد، هسته ها نياز به تهيه شبنامه هاى خبرى و تحليلى دارند كه در صورت توافق جناح هاى متخاصم رژيم بايكديگرو تغيير سياستهاى تلويزونهاي ماهواره اى، قادر باشند از ابزار اطلاع رسانى مستقل خود استفاده كنند».

همدمی


http://iranbbb.org/44746.htm

هیچ نظری موجود نیست: