۱۳۸۸ خرداد ۳۰, شنبه

خبرهای رسیده از تهران



Image and video hosting by TinyPic


فارس: يك فرد تروريست كه بمبي را به حرم امام خميني منتقل كرده بود، بر اثر انفجار بمب كشته شد.
بر اثر انفجار اين بمب در كفشداري صحن شمالي حرم، فرد تروريست كشته و دو تن از هموطنانمان مجروح شدند.

تهران خیابان آزادی خیابان خوش هم اکنون درگیری شدیدی میان نیرو های گارد ویژه و مردم در گرفته ، نیرو های گارد ویژه با اسپری و باتوم سعی در متفرق کردن مردم دارند در عوض مردم با شعار مرگ بر دیکتاتور با پرتاب سنگ در حال مبارزه با مردم هستند صدای تیر هوایی در جای جای خیابان آزادی شنیده می شود این طور که ما مشاهده میکنیم این درگیری خشونت بار تر از این خواهد شد،شاید باز هم شاهد شهید شدن جوانانمان باشیم،چون درگیری واقعا شدیده

پیشتر گزارش شاهدان عینی از مانور نیروهای بسیجی و لباس شخصی موتورسوار در این خیابان خبر می‌داد اما بر اساس تازه‌ترین گزارش‌ها پس از آنکه برخی از لباس شخصی‌های برای متفرق کردن معترضان اقدام به شلیک تیر هوایی کردند با فریادهای اعتراضی مردم روبه‌رو شد، صحنه را ترک کردند.

بر اساس همین گزارش‌ها، هم اکنون چیزی نزدیک به ۱۰۰ نیروی گارد ویژه در مقابل دانشگاه تهران استقرار یافته‌اند تا مانع از پیوستن دانشجویان حاضر در دانشگاه تهران به جمعیت معترض شوند.

برخی از گزارش‌های غیررسمی دیگر به نقل از شاهدان عینی حاکی از آن بود که نیروهای امنیتی با استقرار ماشین‌های آب‌پاش در سطح شهر، برای مقابله با هر گونه تجمع احتمالی در آماده‌باش هستند.

شاهدان عینی همچنین می‌گویند که شمار زیادی از لباس‌شخصی‌ها و نیروهای یگان ویژه از خیابان آزادی تا تقاطع خیابان‌های انقلاب و حافظ به چشم می‌خورند.

همچنین گفته می‌شود که برخی نیروهای سپاه پاسداران در لباس‌های رسمی این ارگان و با در دست داشتن باتوم‌های برقی، در حوالی چهارراه ولی عصر تهران، در آماده باش هستند.

از تهران خبر می‌رسد که به رغم حضور چشمگیر نیروهای امنیتی در سطح شهر، شماری زیادی از معترضان به روند انتخابات، در حدفاصل خیابان قدس و میدان انقلاب دست به تجمع زده‌اند.

گزارش یک شاهد عینی حاضر در حوالی میدان انقلاب حاکی است که هم اکنون خیابان انقلاب حدفاصل تقاطع خیابان قدس و میدان انقلاب مملو از جمعیت است و تلاش برخی نیروهای لباس شخصی از طریق شلیک تیر هوایی برای متفرق کردن معترضان نتیجه نداشته است.





هیچ نظری موجود نیست: