۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

آقایان موسوی و کروبی ، شما قول دادید




Image and video hosting by TinyPic

وبلاگها چه ميگويند؛
آقایان موسوی و کروبی ، شما قول دادید که از رای ما دفاع می کنید!

نمازجمعه تهران با سخنرانی مقام رهبری رو می دیدم . خطبه دوم که مربوط به انتخابات بود رو دقیق تر ! به وضوح میشد مشاهده کرد که رهبری هیچ گونه تصمیمی مبنی بر تجدید نظر ندارن . نمی دونم اون بالا بالاها چه خبره . به این موضوع که آقای خامنه ای قصدشون رعایت عدل و انصافه شکی ندارم . اما واقعا کسانی که براشون اطلاعات می برند و ایشون رو از مسائل پیش رو مطلع می کنند هم انسان های سالم و با انصافی هستند ؟ آیا این همه مردمی که توی خیابان ها بدون هیچ شلوغ بازی و خشونت ، فقط و فقط دنبال رای از دست رفتشون هستند ، باید با این موضع رهبری کنار بیایند ؟ باید بنا به مصلحت از حق گذشت ؟ باید صداقت را فدای مصلحت کرد ؟ راستی ، قبول کردن این شرایط به مصلحت کیست ؟

رهبر عزیز انقلاب ، شمایی که آقای هاشمی رفسنجانی را دوست 52 ساله خود معرفی کردین ! شمایی که در هر شرایطی به داد مردم رسیدین ! شمایی که تا قبل از انتخابات همین مردم معترض در خیابان را حماسه ساز معرفی می کردین ! شمایی که حاضرین آبرو و جان مبارکتون رو برای حفظ انقلاب ارزشمندمون مایه بگذارین ! به عنوان فرزندی کوچک ایرانی ، ازتون خواهشی دارم که طیف نگاهتون رو از چند نفری که اطرافتون هستند وسیع تر کنید . خواهش می کنم اکثریت رو فدای اقلیت نکنید و حتی حقوق نه اقلیت و نه اکثریت رو نادیده نگیرید . ما همه و همه ایرانی هستیم . همه و همه نظام و جمهوریت رو دوست داریم . ما فقط رای گمشدمون رو می خواهیم . شما را به خدا قسم ما را آشوب گر ننامید . مارا نادان فرض نکنید . ما مطلعیم و آگاه . آرامیم و بی خطر . اما حاضر نیستیم از خرده حقی که خداوند به ما اهدا کرده ، بگذریم !

بعضی ها می گویند ، دروغگو خائنه و خائن ترسو . ترسو ها هم کسانی هستند که تمامی راه های ارتباطی را می بندند . ترسو ها کسانی هستند که قدرت تحمل انتقاد را ندارند . ترسو ها کسانی هستند که چهره های سرشناس سیاسی و سالم رو بدون هیچ دلیل و مدرکی زندانی می کنند ! به بهانه اینکه این اشخاص نقش خط ده و آشوبگری رو دارند . اما همه می بینند که در نبود آنها مردم مصمم تر هستند . مردم ما با شخصیت و بامنطق هستند . خودشون میان و حقشون رو می گیرند . ما می دانیم که کسی حق و حقوق رو تعارف نمی کنه . حق رو باید گرفت . به هر قیمتی ...

در آخر هم خواهش و هشداری دارم برای کسانی که بهشون رای دادم و برای کسی که در شرایط فعلی رئیس جمهور خودم می دونمش ! آقای کروبی ، آقای موسوی . من امیدم به شماست . شما می دانید که اگر از حق مردم و خودتون بگذرید ، نه خدا و نه مردم شما رو نمی بخشند . همه می دانند که رای مردم ، آن چیزی که خوانده شد ، نبود . همه می دانند که موج سبز مربوط به یک شهر و دو شهر نبود و در کل کشور شما انتخاب اکثریت ملت بودین . پس ازتون می خوام حتی یک رای مردم رو هم نادیده نگیرید . از هیچ تلاشی برای مبارزه با فریب و نیرنگ متقلبان کوتاه نیایید . یادتون باشه که شما قول دادید . شما همه شرایط رو می دونستید و پا به این میدان پرخطر گذاشتین . شما می دونستین که کجا اومدین و باید مقابل چه کسانی بایستید . مردم ما در راه اصلاحات شما شهید و زخمی دادند . مردم ما به امید شما با سلامت می جنگند و دفاع می کنند . مبادا کوتاه بیاید که تا ابد بخشیده نمی شوید !
منبع : mhsplus.blogfa


هیچ نظری موجود نیست: