۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

آیا ایرانی رای به ولایت فقیه داده؟



Image and video hosting by TinyPic


ایران به کجا رسیده که یک عوضی داره براش تصمیم میگیره

کجاست غیرت ایرانی؟




رهبر حزب الله لبنان: چهل ميليون ايراني به ولايت فقيه رأي دادند

سيد حسن نصرالله، دبيركل حزب الله لبنان، ديشب در يك سخنراني زنده تلويزيوني به طرفداري از نتايج انتخابات رياست جمهوري ايران پرداخت و گفت مشكلاتي كه در اعتراض به نتايج انتخابات در ايران به وجود آمده بزودي پايان خواهد يافت.

سيدحسن نصرالله در حالي كه جمع زيادي از هوادارانش در حومه شيعه نشين جنوبي بيروت به صفحه عظيم تلويزيون بزرگ حسينيه سيدالشهدا چشم دوخته بودند، در مورد اعتراضهايي كه به نتيجه انتخابات ايران شده گفت: "البته بله، بعضي از دوستان ما در ايران به خاطر اختلاف بر سر شمارش آرا مشكلاتي ايجاد كرده اند، هميشه در ايران از اين جور اختلافات بوده اما با حضور ولي فقيه، آيت الله خامنه اي و خردمندي ايرانيان، ايران از اين بحراني كه پيش آمده به آساني گذر خواهد كرد".

وي كه از نخستين شخصيتهاي سياسي خارجي بود كه پس از اعلام نتايج انتخابات ايران، اعلام پيروزي محمود احمدي نژاد را به او تبريك گفت افزود: "دنيا چهل ميليون ايراني را كه از بامداد تا شامگاه صف كشيدند تا در نظامي اسلامي و در حكومت ولايت فقيه، رأي بدهند نديد؟ كجاي جهان عرب ممكن است چنين اتفاقي بيفتد؟"

سيدحسن نصرالله گفت كساني كه در مورد شرايط كنوني در ايران در حال خيالبافي و تحليلند و اميد و آرزوهايي در ذهن مي بافند، دچار توهمند.


هیچ نظری موجود نیست: