۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

راي من كجاست؟


Image and video hosting by TinyPic


نوشته یک وبلاگ نویس درون ایران که فعلا نمیتواند وبلاگش را بروز کند


راي من كجاست؟
خرداد 76 بود شوق بود
و اندكي كتك!!!
وآن مرد آمد سيد محمد خاتمي
و رفت به تقدير و جور زمان
و كسي آمد كه بهتر است نگوييم كه كيست كه هيچ نيست!
و خرداد 88 آمد
هنوز بوي شوق بود!
و آن مرد آمد نجيب و متين
اما حالا تيشه ها به ريشه او نه كه به ريشه من و تو ميخورد!
كار از بريدن سرمان گذشته
كار به اين سيد عزيز ندارم گرچه امروز براي نجابتش گريه كردم
اما همه را طلبكارم
من راي خودم را
راي تو را
راي ما را طلبكارم
تو بگو راي من كجاست؟
راي تو كجاست؟
بغضم به اندازه همه نامرديهاي دنياي سياست بزرگ شده
من جنگيدم تلاش كردم ...
نه من نباختم!!!
اما
ديگر به هيچ كس اطمينان ندارم
از اين به بعد راي خودم را در جيبم نگاه ميدارم
جيب من گر چه كوچك است
اما از يك وزراتخانه امن تر است!!!
من نباخته ام
من بر خورده ام
من بازي خورده ام
همين...!!!

م- تنها

http://iranbbb.org/44775.htm

هیچ نظری موجود نیست: