۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

جواب دندان شکن احمدی‌نژاد


Image and video hosting by TinyPic




مناظره شروع شد. من احمدی نژادم
از اولش برنده‌م، چون که دهن گشادم

وقتی رقيب ناکس خيلی گرفت قيافه
عکس عيال او شد تکثير در ستادم!

بگم بگم دوباره؟ وقتی که بچه بودم
انگشت به خلق کردن شد مطلب و مرادم

رفته بودم پريروز دهات کودکی ها
طويله رو که ديدم شغلم اومد به يادم

معلم کلاس اولمون اونجا بود
به من ميگفت هنوزم احمق و بی سوادم

گفتم آقا اجازه من پرزيدنت شدم
يه عمری گاوچروندم، داده خدا مرادم گفتم

آقا اگرچه حساب بلد نبودم
الانه با اجازه استاد اقتصادم

گفتم آقا عرضه‌ی تقلبم نداشتم
اين يکی رو مقام رهبری داده يادم

گفتم بهش: نگا کن نامه دادم به جرج بوش
نگو چه گه خوردنا، درين کار اوستادم

گفتم آقا اجازه، من جانشين کورش
هم مسند داريوش، همکار کيقبادم

گفتم هخامنش را افشا نمودم و نيز
افشاگر فساد کابينه‌های مادم

آقا به گريه افتاد، بيچاره ملتی گفت
گفتم فلان ِ ملت، من از سرش زيادم

گفتا از اين حکومت، سوزد فلان مردم
گفتم که بر فلانش من بهترين پمادم

گفتم که هاله دارم، هستم چو منبع نور
گفتا نگو که منبع، بگو که پمپ بادم

گفتم نبين که اين جور فاسد بود وجودم
زيرا که صبح تا شب درگير با فسادم!

گفتا که رهبری هم فاسد بود چو سرکار
گفتم که من سراپا مديون آن نهادم!

ديدم آقا معلم هيچ نمی گيره تحويل
دستور دادم که باشه تحويل باديگاردم!

باديگاردا مشت زدند دندوناشو شکستند
جواب دندون شکن اين جوری بود که دادم!

هادی خرسندی



هیچ نظری موجود نیست: