۱۳۸۸ خرداد ۲۹, جمعه

ترجمه آخرین نطق حضرت رهبر سابق


Image and video hosting by TinyPic

من خدمت شما عرض کرده بودم که مرغ یک پا دارد ولکن عده‏ای می‏خواهند از کف خیابان با خار و خاشاک برای مرغ دوتا پا درست کنند که بحمدلله و با هوشیاری برادران شریف بسیجی، سربازان گمنام نخواهند گذاشت.
نکته دیگر اینکه من در کل با کلیت این حرف که اگر علی ساربان است می‏داند شتر را کجا بخواباند مخالفم. چرا که ما میمون هم داریم و یابو هم داریم و باید علی دستش باز باشد تا هر حیوانی را هر کجا که خواست بخواباند یا بنشاند.
حالا اگر آقایان که دست بر قضا بر خلاف سایرین به نظام جمهوری اسلامی اعتقاد دارند، اصرار بورزند که مرغ دو پا دارد با اینکه من می‏دانم که قضیه از کجا آب می‏خورد ولی باز هم می‏گویم آنها به جای خیابان بفرمایند داخل صندوق. بگذارند مسئله قانونی پیش برود و صد البته آخرش خواهند دید که یازده میلیون رقمی نیست که بشود تقلب کرد و واقعیت همین بوده و نظر من در سیاست خارجی و حمایت از مستضعفین باز هم به اینکه مرغ یک پا دارد نزدیکتر است.
دو کلمه راجع به دانشگاه برای دوستانی بگویم که زحمت کشیده آنها را از شهرستان‏ها آورده‏اند. در حمله به خوابگاه‏ها، ماجرا از آن قرار است که لباس شخصی‏ها ریخته‏اند و بسیجی‏ها را کشته‏اند! متأسفانه سایر دانشجویان از روی عناد، جنازه دوستان خودشان را برده‏اند دفن کرده‏اند. عنایت داشته باشید که تمام این ماجراها در حالی اتفاق می‏افتد که آن دشمنی که سی سال است من همیشه از او برای شما می‏گویم، دارد تماشا می‏کند و به من می‏خندد که یک دست دارم (گریه حضار-مترجم).
خلاصه کلام این خط:
____________
اینورش منم و محموده و سربازان گمنام و امت.
اونورش مشتی خش و خاشاک و دشمنان نظام.
والسلام علیکم و رحمةالله

عبدالقادر بلوج


هیچ نظری موجود نیست: