۱۳۸۸ خرداد ۲۸, پنجشنبه

ضرب و شتم دانشجویان در وزارت کشور


Image and video hosting by TinyPic



ضرب و شتم چندین ساعته دانشجویان ربوده شده کوی دانشگاه در زیرزمین وزارت کشور
خبرنامه امیرکبیر: با گذشت چند روز از حمله وحشیانه نیروهای سازماندهای شده به کوی دانشگاه تهران، ابعاد این فاجعه و نقش نیروهای امنیتی در این ماجرا بیش از پیش در حال مشخص شدن است.
تعدادی از دانشجویان آزاد شده کوی دانشگاه تهران اعلام کردند که در بامداد دوشنبه افراد لباس شخصی که به انواع سلاح های سرد و گرم مجهز بودند، پس از تخریب اعمال جنایاتی وحشتناک در حق دانشجویان و تخریب تمامی اتاق ها و وسایل، بیش از ۵۰ دانشجو را نیز بازداشت کرده و به زیر زمین ساختمان وزارت کشور منتقل کردند.
بنابر گفته دانشجویان آنها برای ساعت ها در زیر زمین وزارت کشور مورد ضرب و شتم و شکنجه قرار گرفتند. شکنجه دانشجویان در زیر زمین وزرات کشور در حالی صورت گرفت که بسیاری از دانشجویان بر اثر حملات در کوی دانشگاه زخمی شدهو دچاری خونریزی های شدید بودند.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر، بنابر شهادت دانشجویان نیروهای سازماندهی شده لباس شخصی با همکاری کامل نیروهای انتظامی وارد کوی دانشگاه شدند. یکی از دانشجویان در همین زمینه گفت: «مهاجمان هیچ نیازی به پوشیدن چهره ها و پنهان کردن هویتشان نداشتند. انگار پشتشان خیلی محکم است. با همکاری و همراهی پلیس ضد شورش وارد کوی شدند و هر کاری که خواستند کردند.»
این اقدام وحشیانه بر علیه دانشجویان در حالی صورت گرفت که وزارت علوم با تاخیر ۲ روزه و پس از آنکه ابعاد این فاجعه غیر قابل پنهان کردن شد بیانیه ای صادر کرده و این حملات را محکوم کرد.
ابعاد فاجعه صورت گرفته بر علیه دانشجویان کوی دانشگاه در بامداد دوشنبه ۲۵ خردادماه به مراتب وسیع تر و دردناک تر از فاجعه کوی دانشگاه در ۱۸ تیر سال ۷۸ است.
لازم به ذکر است تاکنون نه تنها وزارت کشور و اطلاعات و مسئولین نیروی انتظامی هیچ گونه پاسخی در مورد این جنایات صورت گرفته توسط نیروهای سازمان دهی شده لباس شخصی نداده اند، بلکه نهادهایی همچون بسیج هم این جنایات را محکوم نکردند.



هیچ نظری موجود نیست: